Retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

Tijdens deze 14 dagen kunt u uw bestelling retour sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@biomom.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Pakket vergeten op te halen van een pakketpunt?

Het kan zijn dat je niet thuis bent om je bestelling aan te nemen en daardoor je pakket naar een pakketpunt wordt bezorgd door de bezorger.

Als je je pakket niet op tijd ophaalt bij de pakketpunt, gaat deze weer retour naar ons. Wil je je bestelling opnieuw ontvangen? Dan kan dat. Daar zul je helaas weer verzendkosten voor moeten betalen, ook al kom je boven de bestelbedrag limiet (€80,-) voor een gratis verzending. Dit is omdat bij een retour, de kosten daarvoor bij ons in rekening gebracht worden.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@biomom.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product (€6,50).

 

Product kwijt/beschadigd?

Verzenden laten we doen door PostNL. Het kan soms gebeuren dat een bestelling zoek raakt tijdens het verzenden of je producten beschadigd aankomen (lekkende wasmiddel bijvoorbeeld). Alhoewel dit niet in onze handen ligt zijn wij alsnog bereid om het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, terug te storten. We kunnen de zoekgeraakte/beschadigde bestelling ook opnieuw verzenden. De verzendkosten zult u dan ook weer moeten voldoen, aangezien wij zelf voor de verzending ook moeten betalen. Hier maken wij geen winst op.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Dit kunnen wij niet meer doen als het pakket al is meegegeven aan de vervoerder (PostNL).

 

Klik hier voor de retourportal om je retourpakket aan te melden.